نرم افزار Autodesk PowerInspect Ultimate [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

نرم افزار Autodesk PowerInspect Ultimate

تبلیغات بنری

نرم افزار Autodesk PowerInspect Ultimate
تعداد بازديد : 977


نرم افزار اندازه گیری سه بعدی دستگاه های صنعتی

اشکال پیچیده سه بعدی را با کنترل کیفیت بیشتری اندازه گیری کنید. این نرم افزار از CMM های CNC (دستگاه های اندازه گیری مختصات) ، دستگاه های قابل بازرسی قابل حمل و انواع دیگر سخت افزارهای بازرسی پشتیبانی می کند.

لینک دانلود

نرم افزار COMSOL Multiphysics 5.5.0.292 Windows
تعداد بازديد : 1048

COMSOL Multiphysics یک بستر شبیه سازی است که شامل کلیه مراحل موجود در گردش کار مدل سازی از تعریف هندسه ، خواص مواد و فیزیک هایی است که پدیده های خاص را تا مدل های حل و ارسال پس از آن برای تولید نتایج دقیق و قابل اعتماد در بر می گیرد. محصولات رابط کاربری امکان یکسان سازی شبیه سازی را با سایر نرم افزارهای مهندسی و ریاضی مورد استفاده در طراحی محصول و فرآیند امکان پذیر می سازند. هنگامی که شما یک مدل تهیه کرده اید ، می توانید حتی با یک رابط کاربری اختصاصی ، آن را به یک برنامه شبیه سازی تبدیل کنید ، که می تواند برای استفاده بسیار خاص توسط افراد فراتر از بخش تحقیق و توسعه طراحی شود.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 17:50

نرم افزار InnovMetric PolyWorks Metrology Suite 2019 IR7
تعداد بازديد : 970


PolyWorks یک برنامه شناخته شده و چند منظوره برای تولید از نرم افزار InnovMetric است.اگر به پردازش داده های اسکن لیزری نیاز دارید ، این نرم افزار مفید خواهد بود.این نرم افزار برای کنترل پارامترهای هندسی انواع مختلف محصولات ، مهندسی معکوس ، کاملاً از عهده کارهای معماری ، نظارت و حتی تغییر شکل سطح زمین کنار می آید.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت: 18:37

نرم افزار Autodesk EAGLE Premium 9.5.2
تعداد بازديد : 944

این نرم افزار شامل تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی PCB ،ایجاد نوآوری های  الکترونیکی طرح PCB ، ابزار ویرایش شماتیک ، ویژگی های محتوای کتابخانه و موارد دیگراست . نسخه کامل EAGLE Premium شما را قادر می سازد تا طرح های زیبایی PCB ایجاد کنید و به سرعت طراحی الکترونیکی خود را آزمایش کنید. عملکرد مدار را با ابزار شبیه سازی چند منظوره اعتبار دهید ، همگام سازی مدار شماتیک و مدار PCB و موارد دیگر را انجام دهید.

لینک دانلود

دانلود نرم افزار Aspen HYSYS مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1832

 

Aspen HYSYS یک ابزار مدل سازی فرآیند پیشرو در بازار برای طراحی مفهومی ، بهینه سازی ، برنامه ریزی تجاری ، مدیریت دارایی و نظارت بر عملکرد برای تولید نفت و گاز ، فرآوری گاز ، پالایش نفت و صنایع جداسازی هوا است. Aspen HYSYS یک عنصر اصلی برنامه های مهندسی AspenTech's aspenone® است. Aspen HYSYS خود را به عنوان یک شبیه ساز فرآیند بسیار بصری و آسان برای استفاده در صنعت نفت و گاز و پالایش قرار داده است. کاربران با دانش قبلی نسبت به Aspen HYSYS می توانند توانایی های مدل سازی آن را انتخاب و آموزش دهند.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1398 ساعت: 14:17

دانلود نرم افزار CSI Bridge Advanced 21.1.0 Build مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1290

مدل سازی ، تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های پل برای ایجاد نهایی در ابزارهای مهندسی کامپیوتری در CSiBridge ادغام شده اند. سهولت اجرای همه این وظایف ، CSiBridge را به برنامه ای نرم افزاری و کاربردی ترین نرم افزاری که امروزه در بازار موجود است تبدیل می کند. مهندسان با استفاده از CSiBridge می توانند هندسه های پیچیده پل ، شرایط مرزی و موارد بار را به راحتی تعریف کنند. مدل های پل به صورت پارامتری تعریف می شوند ، با استفاده از عباراتی که برای مهندسین پل مانند خطوط چیدمان ، دهانه ، یاتاقان ها ، اباتمنت ها ، خم ها ، لولا ها و تنش پس از آن آشنا هستند. این نرم افزار با ایجاد تغییر در پارامترهای تعریف پل ، مدل های ستون فقرات ، پوسته یا جامد را ایجاد می کند که به طور خودکار بروزرسانی می شوند.

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1398 ساعت: 14:48

دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA 5.21 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1176


CATIA® نرم افزار پیشرو در زمینه مهندسی و طراحی جهان برای تعالی محصول طراحی CAD 3D CAD است. از آن برای طراحی ، شبیه سازی ، تجزیه و تحلیل و ساخت محصولات در صنایع مختلف از جمله هوافضا ، خودرو ، کالاهای مصرفی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.
اگر بیایستید و به اطراف خود نگاهی بیندازید ، CATIA در همه جا است. CATIA در هواپیما است که به تازگی پرواز کرده است ، اتومبیلی که تازه ساکت بود ، تلفنی که به آن جواب داده بود ، و بطری آب که تازه تمام شده بود.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1398 ساعت: 14:15

نرم افزار SolidWorks 2018
تعداد بازديد : 1769

 

نسخه جدید بیش از 200 ویژگی و پیشرفت جدید در همه جنبه های نرم افزار ارائه می دهد که در پاسخ مستقیم به درخواست های مشتریان بوده است. تغییرات در SOLIDWORKS 2018 به محض شروع برنامه مشهود است. گفتگوی خوش آمدید ، روشی مناسب برای باز کردن اسناد ، مشاهده پوشه ها و منابع دسترسی را فراهم می کند. این گفتگو دارای چهار زبانه خانه ، اخیر ، یادگیری و هشدارها است و با کلیک بر روی دکمه صفحه اصلی در نوار ابزار استاندارد ، در هر زمان قابل دسترسی است.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 14:37
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//