دانلود نرم افزار سپ CSI SAP2000 مخصوص ویندوز [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

دانلود نرم افزار سپ CSI SAP2000 مخصوص ویندوز

تبلیغات بنری

دانلود نرم افزار سپ CSI SAP2000 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 989

CSI SAP2000 - سیستمی برای  تجزیه و تحلیل استاتیک و پویا سه بعدی با روش المان محدود و طراحی ساختاری است.
SAP2000 از اصولی پیروی می کند که ویژگی های اصلی آن رابط کاربری مدرن ، بصری و جهانی مبتنی بر هسته محاسبه منحصر به فرد و ابزار طراحی ساختاری برای مهندسین طراحی زیرساخت های حمل و نقل ، ساختمانهای صنعتی و عمرانی ، امکانات ورزشی و سایر امکانات است.
از یک محیط کاری مدل سازی شی گرا سه بعدی گرفته تا طیف گسترده ای از گزینه های ساختاری و گزینه های طراحی که بصورت جامع در یک رابط کاربری قدرتمند ادغام شده اند ، SAP2000 یکپارچه ترین ، کارآمدترین و کاربردی ترین سیستم محاسباتی با هدف کلی در بازار امروز است. . رابط بصری به شما امکان می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون یک فرایند یادگیری طولانی ، مدل های سازه ها را ایجاد کنید. امروز می توانید از SAP2000 برای همه کارهای محاسبه و طراحی خود ، از جمله کارهای کوچک روزمره استفاده کنید.
با استفاده از قالب های داخلی می توانید مدل های پیچیده ایجاد و به عناصر محدود تقسیم شوید. ابزارهای طراحی یکپارچه ساختاری قادر به تولید خودکار باد ، موج ، بارهای وسایل نقلیه و بارهای لرزه ای بر روی مدل هستند و همچنین می توانند براساس استانداردهای طراحی کشورهای مختلف ، یک کنترل کامل اتوماتیک از فولاد و عناصر بتونی مسلح را انجام دهند.

دانلود نرم افزار



نویسنده :
موضوع: مهندسی عمران , ,
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1398 ساعت: 12:32
برچسب ها : , ,
بخش نظرات این مطلب
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//