دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA 5.21 مخصوص ویندوز [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA 5.21 مخصوص ویندوز

تبلیغات بنری

دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA 5.21 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1176


CATIA® نرم افزار پیشرو در زمینه مهندسی و طراحی جهان برای تعالی محصول طراحی CAD 3D CAD است. از آن برای طراحی ، شبیه سازی ، تجزیه و تحلیل و ساخت محصولات در صنایع مختلف از جمله هوافضا ، خودرو ، کالاهای مصرفی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.
اگر بیایستید و به اطراف خود نگاهی بیندازید ، CATIA در همه جا است. CATIA در هواپیما است که به تازگی پرواز کرده است ، اتومبیلی که تازه ساکت بود ، تلفنی که به آن جواب داده بود ، و بطری آب که تازه تمام شده بود.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1398 ساعت: 14:15

نرم افزار مهندسی VariCAD مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1007

رابط کاربری گرافیکی VariCAD (GUI) طراحی شده است تا جهت گیری سریع و بصری 3D / 2D را امکان پذیر کند. به دقت طراحی و تنظیم شده است تا روند تفکر یک طراح را منعکس کند ، تا ایده ها با حداقل مراحل انجام شود و با آنها ارتباط برقرار شود. همه دستورات با تمرکز بر سهولت استفاده ایجاد شده اند. می توانید با ایجاد یک مدل سه بعدی شروع کرده و سپس از آن برای ایجاد خودکار فایلهای نقشه استفاده کنید ، یا می توانید فقط در 2D ترسیم کنید. طراحی به صورت سه بعدی عموماً "طبیعی تر" است ، زیرا از نزدیک نمایانگر قطعات و مجامع واقعی است. رویکرد سه بعدی معمولاً بیشتر از پیش نویس 2D شهودی است. مدل های ایجاد شده به صورت سه بعدی به راحتی به اسناد متداول 2D تبدیل می شوند. VariCAD ابزاری را برای بروزرسانی 2D بعد از تغییر مدلهای سه بعدی فراهم می کند.
نویسنده :
موضوع: مهندسی مکانیک , ,
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1398 ساعت: 14:16

نرم افزار SolidWorks 2018
تعداد بازديد : 1769

 

نسخه جدید بیش از 200 ویژگی و پیشرفت جدید در همه جنبه های نرم افزار ارائه می دهد که در پاسخ مستقیم به درخواست های مشتریان بوده است. تغییرات در SOLIDWORKS 2018 به محض شروع برنامه مشهود است. گفتگوی خوش آمدید ، روشی مناسب برای باز کردن اسناد ، مشاهده پوشه ها و منابع دسترسی را فراهم می کند. این گفتگو دارای چهار زبانه خانه ، اخیر ، یادگیری و هشدارها است و با کلیک بر روی دکمه صفحه اصلی در نوار ابزار استاندارد ، در هر زمان قابل دسترسی است.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 14:37
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//